Ajattomuuden käsittelyn lisäksi aloimme pohtimaan vaihtoehtopedagogisten suuntausten näkemyksiä liittyen teemamme ja tajusimme, että muilla koulukunnilla saattaa olla paljonkin aiheesemme liittyvää sisältöä. Liisa nosti esille steinerpedagogiikan tärkeän oppiaineen eurytmian, jossa yhdistyy liikunta sekä taiteellinen ilmaisu. Toivomme löytävämme lisätietoa aiheeseen liittyen ilmiön edetessä.
Ryhmät tutkivat aihepiirejään täydellä teholla ja näkökulmat alkavat pikkuhiljaa löytää muotoaan. Yksi pienryhmistä lähtee hakemaan omalle tutkimuksen kohtelleen käytännön tietoa Tuomalan koulusta tutkimalla koulun oppilaiden aikakäsityksiä. Seuraava yhteistapaaminen on torstaina.
Ajaton viikko jatkukoon. Tunnelmat lienevät jotain näiden kahden väliltä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti